Politica de rambursări și retururi valabilă începând de pe 04.12.2023

Prezenta politică de retur face referire la produsele achiziționate de pe https://tabacpremium.ro
Cumpărătorii persoane fizice beneficiază de o perioada de 30 zile pentru a se retrage din Contract, fără a fi necesară justificarea deciziei de retragere și fără a fi suportate alte costuri în afara celor prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14 din OUG nr. 34/2014, adică:
Cumpărătorul poate returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, în termen de 30 zile, fără penalități și fără a i se cere motivul pentru care a luat această decizie. Denunțarea de contract se face numai în scris. Pot fi returnate în baza acestor prevederi legale doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singură condiție este că produsul să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit – factură fiscală și chitanță, după caz).
Retragerea din Contract implică desființarea, parțială sau totală, a Contractului, proporțional cu cantitatea de Produse pe care Cumpărătorul nu mai dorește să o achiziționeze. Perioada de retragere expiră în termen de 30 zile calculate începând cu ziua livrării Produselor. Dreptul de retragere poate fi exercitat numai înainte de expirarea perioadei de retragere.
În maxim 30 de zile de la dată returnării va vom înapoia contravaloarea comenzii în contul dumneavoastră, prin mandat poștal sau prin curier. NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):
- a)Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (țigări, trabucuri, băuturi alcoolice s.a.);
- b)Produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, a căror marcaje au fost deteriorate;
- c)Alimentele achiziționate ori produsele similare acestora desfăcute;
- d)Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;
- e)Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- f)Băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla.
Dacă se constată că Produsele returnate se încadrează în oricare dintre condițiile menționate mai sus, contravaloarea acestora nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzură, purtare, utilizare, zgârieturi, lovituri, șocuri, accesorii ori documentație lipsa, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide fie:
- a)refuzarea coletului;
- b)acceptarea returului și oprirea unei sume din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Cheluielile de returnare vor fi suportate de Cumpărător. Nu se vor înapoia cheltuielile de transport și cele de asigurare a mărfii care se vor deduce din suma de retur. Nu puteți returna un produs care are defecte provocate de dumneavoastră. Noi ne asigurăm că produsele de pe https://tabacpremium.ro ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiții.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Marfă returnată va fi asigurată în mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala Cumpărătorului.
Suma înapoiată va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se va retrage taxa de transport pentru returnarea coletului precum si taxa de transport inițială, dacă aceasta a fost suportată de către
TOBACCO TECH S.R.L
TOBACCO TECH S.R.L nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia.
Rambursarea cuantumului astfel calculat se face numai prin transfer bancar în contul indicat de către client, specificat în format IBAN. Nu se fac restituiri plăți în numerar.
Dacă v-a fost trimis un alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. Vânzătorul va suportă toate cheltuielile cu transportul și va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. În cazul în care produsul respectiv nu mai există în stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veți avea posibilitatea să selectați alte produse de pe site-ul nostru în limita sumei achitate deja către noi.
Pentru a putea returna un produs trebuie să ne scrieți la adresa: Str. Str. Crăițelor Nr. 65D, Otopeni, Jud. Ilfov sau un mail pe adresa office@tabacpremium.ro
Trimiteți coletul cu produsul și factură din coletul primit la o adresa ce va fi comunicată de către operatorii noștri.Taxele de transport, în acest caz, vor fi suportate de Cumpărător (așa cum este stipulat și mai sus). Marfă returnată va fi asigurată în mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala Cumpărătorului.