Termeni si Condiții
valabile pe site-ul nostru de pe 04.12.2023

  1. Formularul de contact

Formularul de contact culege urmatoarele Date cu Caracter Personal (DCP):

  •     nume sau pseudonim
  •     adresa de email
  •     telefon (optional)

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru Utilizatorul Autentificat (UA), deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru termenii si conditiile de utilizare si politici de confidentialitate (TCUPC) si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha.

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe termenii si conditiile de utilizare si politici de confidentialitate (TCUPC) in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

  1. Contul de utilizator

Contul de utilizator poate contine mai multe componente in functie de varianta. Se aplica acele specificatii si politici compatibile cu implementarea curenta.

3.1. Formularul de cont nou

Formularul de cont nou este astfel conceput incat sa solicite Date cu Caracter Personal minimale, absolut necesare identificarii si diferentierii sigure a utilizatorilor, ca si functiile de resetare a parolei sau altele necesare functionarii normale a contului.

Formularul de cont nou solicita urmatoarele date:

    user: este in general un pseudonim care poate sa nu aiba nici o legatura cu datele reale ale persoanei; se cere doar in cazul in care autentificarea se face pe baza de utilizator;

    adresa de email;

    nume si prenume;

    telefon;

    parola;

    confirmarea parolei;

Formularul cere acceptul explicit pentru termenii si conditiile de utilizare si politici de confidentialitate (TCUPC) si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Pentru cresterea nivelului de securitate, parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

3.2. Contul meu – formular si anexe

Interfata contul meu permite modificarea urmatoarelor date:

  •     email;
  •     prenume;
  •     nume;
  •     telefon;

Acestea sunt datele minimale de definire a contului.

Suplimentar, afiseaza adresa de livrare si datele de facturare, asa cum au fost acestea salvate la plasarea ultimei comenzi.

Datorita complexitatii deosebite a interfetei de definire a preferintelor de plata, livrare si facturare, corelat cu faptul ca datele pot fi modificate la plasarea unei comenzi, corelat cu faptul ca aceste date pot fi sterse, corelat cu faptul ca efortul de integrare ar fi disproportionat cu utilitatea editarii datelor de livrare si facturare in absenta unei comenzi, aceste date nu pot fi editate in mod direct in afara formularului de comanda.

Suplimentar, se asigura posibilitatea descarcarii datelor editabile si/sau vizualizabile in situatiile anterioare.

Suplimentar, se asigura posibilitatea stergerii datelor de livrare si facturare fara afectarea contului.

Ca ultima optiune, pentru a asigura un control si transparenta integrala asupra datelor se asigura posibilitatea stergerii contului.

In cazul stergerii contului, numele si adresa de email se cripteaza folosind o cheie publica, impreuna cu data si acceptul de procesare a datelor personale si cu data stergerii contului. Pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

3.3. Resetarea parolei

In cazul pierderii parolei, resetarea se face in conditii speciale de securitate:

  •     se introduce noua parola dorita in formular, fara ca aceasta sa devina activa
  •     se transmite un email cu un cod unic de confirmare pe adresa de email mentionata sau pe adresa de email asociata utilizatorului daca autentificarea se face pe baza de user
  •     parola solicitata devine activa doar dupa accesarea mailului de verificare.

Sistemul folosit asigura conditii de securitate sporite, care corespund specificatiilor GDPR.

3.4. Modificarea parolei din cont

Modificarea parolei nu se poate face decat cu confirmarea parolei anterioare, garantand ca singurul utilizator care poate modifica parola este detinatorul contului.

Pentru cresterea nivelului de securitate, noua parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

3.5. Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este format din 3 pasi:

  1. cosul efectiv, format din: lista produselor, numarul comandat, pret unitar, subtotal, total
  2. pasul intermediar format din login / cont nou / comanda fara cont
  3. datele de livrare, plata si facturare

In pasul 1 nu se colecteaza DCP.

In pasul 2 se colecteaza doar in cazul in care se creeaza un cont nou, dar formularul este acelasi ca in cazul “Formular de cont nou”(va rugam sa cititi mai sus detaliile)

In pasul 3 se colecteaza o cantitate minima de DCP, dupa cum urmeaza:

    Revizuirea numelui, prenumelui, adresei de email si a numarului de telefon – toate absolut necesare pentru livrarea comenzii. In cazul comenzii fara cont aceste date se introduc.

    Modalitatea de livrare – nu constituie DCP, dar in functie de modalitatea de livrare se colecteaza date in continuare

    Adresa de livrare: judet, localitate, adresa stradala – sunt informatii minime necesare pentru livrarea comenzii; in cazul ridicarii de la sediu nu se solicita aceste date

    Modalitatea de plata – nu constituie DCP

    Modalitatea de facturare: persoana fizica sau persoana juridica – pentru persoanele fizice nu se colecteaza date de facturare suplimentare; pentru persoane juridice nu se colecteaza DCP

    Adresa de facturare: judet, localitate, adresa stradala – se colecteaza doar in cazul in care adresa de facturare difera de adresa de livrare, sau adresa de livrare nu s-a colectat anterior

 Preferinte legate de comanda – nu constituie DCP, nu fac parte din profil, sunt optionale si se considera necesare pentru livrarea comenzii atunci cand au fost completate.

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin generarea in pasi prin Ajax a formularului, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

4 Actualizarea acordului

In cazul in care se adauga variante noi ale politicilor si termenilor, pentru care utilizatorii autentificati nu si-au exprimat inca acordul, accesul in zona protejata prin autentificarte este limitata de un overlayer pana la exprimarea acordului cu noile variante de politici si/sau termeni si conditii.

  1. Masuri de securitate fizice pentru asigurarea politicilor de confidentialitate

Acces la site exclusiv prin SSL

  1. Mentiuni finale

Pentru alte solicitari cu privire la exercitarea drepturilor de retragere a consimtamantului privind prelucrarea datelor, de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau de stergere a datelor cu caracter personal va rugam sa ne contactati.

Datorita posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul Utilizatorului, va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.